Record ID: 22152
Login (of registreer) om de specifiekere aankoopprijs zien en/of download de prijslijst in pdf.
De fabrikant behoudt zich het recht voor om de prijzen en technische kenmerken van zijn producten zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.
Vele modellen, behalve de R640, blijven onder de 6 meter. De R499 en R535 beschouwen we als minivans op Ford Transit Custom. Alle andere (grotere) modellen beschouwen we als een volwaardige buscamper, en staan op het chassis van Fiat Ducato, Ford Transit 4x4 of Renault Master. Standaard Seitz ramen met dubbele beglazing. Elke douchecabine is voorzien van een houten rooster (behalve R499). Standaard elektrische opstaptrede, hordeur, remi verduistering en cabine uitsparing bij alle Fiat Ducato modellen.
Meubelen die trillen onderweg? De afwerkingsdetails bij Randger dragen bij aan de duurzaamheid van de ergonomische meubels met gebruik van aluminium profielen, dikke kastwangen en de vele bevestigingsmiddelen die de stabiliteit van de kasten verbeteren. De raakvlakken tussen de meubelen en wanden zijn beschermd met een antiwrijving gewricht: stilte tijdens de rit is het bewijs. Bij Randger kiezen ze voor de Truma D4 dieselboiler. Dit systeem verwarmd met de dieselbrandstof van uw voertuig zodat u meer autonomie heeft. Het is ook handiger als je naar het buitenland gaat waar gasaansluitingen niet altijd identiek zijn. Alle modellen zijn voorzien van een keukenblok met 2 gasbranders met piëzo-ontsteking, een compressiekoelkast en een roestvrije spoelbak. Veel directe of indirecte verlichtingspunten. Alle deze lampjes zijn led voor een aangenaam licht en energiezuinig.
TB Concept (op Fiat Ducato modellen)
Een badkamer bouwen in een compact busje is altijd een uitdaging. Randger gebruikt hier het TB 3 in 1 concept dat je ook terug kan vinden in Font-Vendôme buscampers (uit dezelfde Trigano groep). Het bestaat uit een deel modulaire elementen die je gebruikt wanneer je ze nodig hebt. De douche en kasten zijn van elkaar te scheiden, de toilet blok kan in-of uit gezwenkt worden naar het midden. De lavabo kan naar beneden (of boven) geklapt worden tegen de scheidingswand.
Randger bestaat nog pas maar enkele jaren en wil buscampers bouwen tegen een aanvaardbare prijs. Randger belichaamt een nieuwe manier van ervaren zonder beperkingen. Ze zijn ontworpen en vervaardigd op een productielocatie in hart van de Dordogne in Frankrijk. Het merk Randger maakt onderdeel van de Italiaanse Trigano-groep.
Lengte: 5.41 m
Breedte: 2.05 m
Hoogte: 2.60 m
Stahoogte: 1.90 m
Wielbasis: 3.45 m
Restlengte: 1.96 m (hoe hoger hoe minder stabiel)
Totaal aantal slaapplaatsen: 3 (5)
Totaal aantal zitplaatsen: 4 (gehomologeerde)
Terug van weggeweest, het korte stadsmodel R540 zit terug in het aanbod voor modeljaar 2025. Koelkast met dubbele te open deur. Panoramisch dak in optie alleen in versie zonder pop-updak (dakbed) mogelijk. Remistore verduistering in cabine. Standaard Lithium batterij. Houten douchevlonder standaard voorzien alsook inclusief een elektrische opstap.
Type hoofdbed: dwarsbed
Koken met 2 pitten
Koelkast inhoud: 70 liter
Type verwarming: Truma Combi 4000 op diesel
Gijs watertank: 100 liter
Vers watertank: 100 liter
De fabrikant behoudt zich het recht voor om de prijzen en technische kenmerken van zijn producten zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.
Door jeanjean 11 maanden geleden
Een mooie eindejaar en een gelukkig en gezond 2024 vanwege de Redactie
Door Redactie Camperland 12 maanden geleden
(Trigano groep)(fabrieken van Font-Vendôme)
Het is door openingen dat warmte en koude naar binnen sijpelen. Bij Randger is elk bestelwagen geïsoleerd van contouren en interieurs van deuren tot ramen via dwarsliggers.
Ze zijn ook systematisch voorzien van isotherme gordijnen op de achterdeuren.
De sandwichvloer bestaat uit meerdere lagen met een uitstekende isolatiekwaliteit. De vloer wordt verder uit één gesneden onderdeel opgebouwd om zijn robuustheid en stabiliteit te garanderen.
De ramen zijn voorzien van dubbel glas (behalve R499, RR490 en R535) om de isolatie van het voertuig te verbeteren.
Het interieur van de deuren en ramen en de dwarsbalken van elke bestelwagen zijn zorgvuldig geïsoleerd.
De binnenwanden zijn gemaakt van samengeperste, thermogevormde materialen. Het garandeert in de eerste plaats een solide constructie, maar is ook een uitstekende barrière tegen zowel koude als warme temperaturen.
Zie verder onder CLPLUS met beladingscijfers van meereizende personen en het gewicht van slaapopties.
Bij netto beladingscijfers van de fabrikant is één persoon van 75 kg meegerekend. Je reist in 99% met z’n twee, dus eigenlijk moet er nog 75 kg in mindering worden gebracht voor een correct beeld. Daarnaast is er vaak de optie voor een derde (isofix) slaapplaats (zitbank naar slaapplaats) die een extra gewicht heeft. Of er is de mogelijkheid voor een (elektrisch hefbed of dakbed) die ook een extra gewicht op zich hebben.
De fabrikant behoudt zich het recht voor om de prijzen en technische kenmerken van zijn producten zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.
Motorhome database © Camperland 2023-2024-2025, alle rechten voorbehouden, prijzen en data onder voorbehoud. Deze databank is met de nodige zorg samengesteld en gemaakt om uw zoektocht naar de juiste camper te vinden. Camperland kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele fouten en de gevolgen. Login met een CLPLUS STATUS om de volledige data inhoud te kunnen raadplegen en vooral om het filteren op de verschillende criteria toe te kunnen passen voor uw gebruiksgemak en om tot een duidelijk overzicht te komen afhankelijk van de door u gebruikte zoek- en filtercriteria.
Aanmelden van:
Totaal aantal unieke Europese bezoekers bij Camperland op 11/11/24: 3.75 miljoen (Awstats).
Totaal aantal maal gelezen camper artikelen op 11/11/24: 20 miljoen (Pages)(Awstats).
Totaal aantal hits op 11/11/24: 460 miljoen (Awstats).
Camperland.be © eigendomsrechten 2018 - 2024 - alle rechten voorbehouden.