*Motorhome en camper databank 2024-2025 - Camperland.be

Modeljaar 2025 is in opbouw + 650 (12.24) / van 1600 modellen

La Strada Avanti EBF | Van – buscamper – campervan | Fiat Ducato Multijet 2.2 l – 103 kW/140 PK | 6.36 m | 4 (5) slaapplaatsen

De La Strada Avanti EBF is bijna het enige Avanti model met standaard 4 slaapplaatsen en gebruikt daarvoor 2 verschillende bedden (naast de Avanti F).
Model: La Strada Avanti EBF

Data en prijzen op 26 oktober 2024

Record ID: 26604

Login (of registreer) om de specifiekere aankoopprijs zien en/of download de prijslijst in pdf.
De fabrikant behoudt zich het recht voor om de prijzen en technische kenmerken van zijn producten zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.

Algemene serie foto - Camperland' s Motorhome Databank
Geen subtype indeling

NIEUW model in modeljaar: 2023

Type voertuig: Van - buscamper - Camper Van

Chassis: Fiat Ducato
Motor: Fiat Ducato Multijet 2.2 l - 103 kW/140 PK
MTM: 4250 kg
Aanhanger: 750 kg ongeremd
Heel modern keukenblok met 2 pitten en vierkante spoelbak in de La Strada Avanti EBF in modeljaar 2023
Heel modern keukenblok met 2 pitten en vierkante spoelbak in de La Strada Avanti EBF in modeljaar 2023

Serie: Avanti

OMSCHRIJVING serie algemeen

La Strada is een luxe busjesbouwer die niet erg communicatief is met zijn modellen. Voor modeljaar 2025 wordt geen enkel model nog gepresenteerd op rijbewijs B (10/2024). Op zich is dit een goede zaak want luxe kost gewicht en in de praktijk zijn de Avanti, Regent en Nova modellen eigenlijk alleen bestemd en haalbaar voor rijbewijs C houders. Het chassis start van 4.250 kg met een Fiat Ducato 140 PK motor.

In modeljaar 2020 werden alle La Strada VAN campers, met uitzondering van de Avanti M, standaard geleverd met een nieuwe spoelbak kookcombinatie in het keukenblok. Ook standaard op alle La Strada campers was een nieuwe verlichtingssysteem boven het zitgedeelte, de keuken, de wastafel in de badkamer en de achterbedden. De inbouw LED-lichtbalk kan door aanraking worden in- en uitgeschakeld en traploos worden gedimd. Dus, afhankelijk van de situatie, biedt het de juiste lichtintensiteit. Boven de bedden werden twee afzonderlijke lichtstrips met hetzelfde werkingsprincipe gebruikt. Dus elke slaapplaats heeft zijn eigen leeslamp.

Technische basisgegevens voor La Strada Avanti EBF

Lengte: 6.36 m

Breedte: 2.05 m

Hoogte: 2.89 m

Wielbasis: 4.035 m

Restlengte: 2.325 m

Totaal aantal slaapplaatsen: 4 (5)

Totaal aantal zitplaatsen: 4 (gehomologeerde)

Model: La Strada Avanti EBF

OMSCHRIJVING Specifiek model

De Avanti EBF is één van de nieuwste modellen van La Strada met standaard 4 slaapplaatsen door de inbouw van een extra hefbed voor 2 personen. Combineer 2 indelingen in één. Dubbele bodem. Verhoogd dak met kort hefbed. De vier slaapmogelijkheden, een royale cabine en intelligente opbergruimtes bieden comfortabele bewegingsvrijheid voor vier personen! aldus La Strada.

Mooie ruimtelijke foto op de twee enkele bedden in de La Strada Avanti EBF - die evenwel kunnen gevormd worden tot één bed samen - foto uit modeljaar 2023
Mooie ruimtelijke foto op de twee enkele bedden in de La Strada Avanti EBF - die evenwel kunnen gevormd worden tot één bed samen - foto uit modeljaar 2023
Gemiddelde Camperland.be beoordeling 2021-23 voor dit merk 87%

beoordelingen Camperland van La Strada Avanti EBF

Reputatie van dit model
Reputatie van dit model 61%
Wegligging en stabiliteit
Wegligging en stabiliteit 82%
Prijs/kwaliteit
Prijs/kwaliteit 0%
Kwaliteit belading - laadvermogen
Kwaliteit belading - laadvermogen 50%

PRO

  • dankzij extra ingebouwd hefbed standaard 4 slaapplaatsen
  • model met een dubbele bodem

Contra

  • buscamper vooral geschikt voor rijbewijs C-houders
  • bij het extra nemen van (soms noodzakelijke) opties loopt de prijs snel op (zoals techniekpakket 1 en comfortpakket 1)
  • verhoogd dak = meer brandstofverbruik
  • twee bedden = ook een hogere prijs

Totaal aantal foto 's: 6

De twee enkele bedden in de La Strada Avanti EBF kunnen omgevormd worden tot één bed samen - foto uit modeljaar 2023
De twee enkele bedden in de La Strada Avanti EBF kunnen omgevormd worden tot één bed samen - foto uit modeljaar 2023

LAADVERMOGEN

Standaard op chassis van

4250 kg

Totaal standaard leeggewicht: 3100 kg (zonder opties)
Minimum netto laadvermogen: 1150 kg
Maximaal netto laadvermogen: 1150 kg
Geen opgave voor toegestane kilo's aan opties (volgens fabrikant)
Chassis verhoging mogelijk: 3500*/4250 (onder voorbehoud mogelijk)

IN BLACKLIST: NEE

(zie legenda)

Slaap hoofdbed

Type hoofdbed: dwarsbed

keuken

Koken met 2 pitten

verwarming

Type verwarming: Truma Combi 4000 op gas

verhoogd dak?

Met speciaal verhoogd dak: JA (t.o.v. andere modellen in dezelfde serie)

Standaard stahoogte binnen: 1.90 m

dubbele bodem

Model met dubbele bodem: JA

De La Strada Avanti EBF is ideaal voor:

Gebruiksnut
Dubbel gebruik (woon-werk)
-
Kortere verblijven (3-5 dagen)
-
Langere verblijven (max. 10 dagen)
-
Meerdere weekends/jaar
-
Winter- en zomer op stap
Gezinsituatie
Voor families (vanaf 2 kinderen)
-
Voor koppel met kind
Parkeren
Camperparken
-
Camperplaatsen
-
Campings
-
Plaats min. 7 m of meer

CAMPER DATABANK 2025 – 10.12.24 – prijslijst voltooid (99.9%)

Camperland zit in de eindfase voor een update naar de MOTORHOME databank 2025 (+650 modellen reeds on-line om mee te werken en te filteren). Koopt u een nieuwe camper van modeljaar 2025? Gebruik dan onze filters in de databank, de fiches voor alle details en/of de beknopte onderstaande prijslijst met 1664 modellen.

Je kunt nu met een geregistreerde account (na inloggen) de pdf met richtprijzen voor modeljaar 2025 downloaden (99.9% klaar) – https://www.camperland.be/nl/richtprijzen-vans-motohomes-en-liners-voor-modeljaar-2025/ – Op 10/12/24 is deze lijst aangegroeid tot +1664 modellen (modeljaar 2025) waarvan ALLE modellen en hun prijzen ervan zijn opgenomen in de bovenvermelde PDF update publicatie van 10.12.24. Een volgende update is niet meer onmiddellijk gepland.

CLPLUS is een GRATIS geregistreerde status waarbij u toegang hebt tot ALLE data van Camperland.be waaronder de fel begeerde ZOEKFUNCTIES in de camper databases waarin u o.a. een motorhome kunt zoeken op meer dan 30 criteria om tot de juiste aankoop te komen: zie hier hoe om CLPLUS te worden:  https://www.camperland.be/clplus-worden/

Hierbij nog hoe het werkte in 2022 (er zijn nu tal van zoekfuncties toegevoegd):

Aanverwante artikelen i.v.m. La Strada Avanti EBF op Camperland.be:

Extra data voor La Strada Avanti EBF

SERIE, MODEL, submodel en/of pakket (packs) camper benaming

Merk: La Strada

Serie: Avanti

Model: EBF

Geen type indeling bij dit model

verwarming

Type: Truma Combi 4000 op gas

Vermogen: 4000 Watt

Stel een vraag over dit model aan de Camperland Community - of heeft u een opmerking bij de data?

MOTOR La Strada Avanti EBF

Fiat Ducato Multijet 2.2 l - 103 kW/140 PK

Motorinhoud: 2200 CC

Euronorm motor: Euro 6 E

Standaard aandrijving: manueel 6 traps, automaat 8 traps optioneel

Aantal manuele versnellingen: 6

Aantal traps automatische versnellingen: 8

Aantal 4x4 versnellingen nvt

TANKS La Strada Avanti EBF

Brandstoftank of batterij vermogen: geen opgave

Vers watertank: 100 liter

Gijs watertank: 90 liter

keuken

Met 2 pitten

Gaskast - gasvoorraad in kg: 2x11

koelkast

Koelkast inhoud: 80 liter

Koelkast type: compressor (12V, 230V)

Koelkast merk: geen opgave

Slaap mogelijkheden

Type hoofdbed: dwarsbed

Afm. hoofdbed: 197x145

Zonnepaneel

(reeds geïnstalleerd)

Geen opgave

Afmetingen garage

hoogte x breedte x lengte (max.)

Afm. garage: geen opgave

Geschiedenis, evolutie, tijdslijn

geschiedenis van La Strada nieuwe series of modellen

2025
  • nieuwe Regent op Mercedes Sprinter
2025
2024
  • La Strada Regent E
  • La Strada Avanti EBF
2024
2021
  • Avanti H Plus
2021
2019
  • Avanti M
  • Nova M, Nova EB
  • Regent S 4×4
2019
voor 2019
  • Avanti C, E, EB, F, H, L, XL
  • Regent L, S
voor 2019

Vergelijkbare modellen (concurrenten) in de motohome databank van Camperland tegenover de La Strada Avanti EBF

Loading...

Aanbevolen dealer(s) door Camperland.be voor aankoop van La Strada Avanti EBF

Met een CLPLUS status nog meer info zoals nog extra foto’s, exacte prijs (vanaf) in België (Duitsland, Frankrijk, Nedeland) – Euronorm v/d motor- kostprijs model per m³, kostprijs model per PK, slaap oppervlakte (afmetingen) zitbank, oppervlakte (afmetingen) hefbed, oppervlakte (afmetingen) dakbed, 100% uit polyester of niet, polyester onderdelen a/d camper: dak-, wanden- en vloerdikte in mm,  totale slaap opp. in standaard uitvoering, kostprijs per m² maximale slaapoppervlakte (inclusief optie mogelijkheden), scrollen door de foto carrousel (min. 1 tot max. 14 afbeeldingen) in vergrootte weergave.

Resterend netto laadvermogen na in mindering brengen van: bijzitter, gewicht isobank + 3e persoon, hefbed in plafond of dakbed op het dak + gewicht van 2 personen – max. aantal personen in mindering te brengen # gelijk met theoretisch aantal opgegeven slaapplaatsen door de fabrikant

MOTOR

Fiat Ducato Multijet 2.2 l - 103 kW/140 PK

Euronorm: Euro 6 E
140 PK
103 (kW)
2200 (CC)

kostprijs model per

2521.24 € per m³
678.57 € per motor PK 's

Polyester opbouw

100% polyester: geen opgave
Geen opgave onderdelen in polyester
Dikte wanden dak: geen opgave
Dikte zijwanden: geen opgave
Dikte vloerplaat: geen opgave

Prijs vanaf

(op datum van) 26 oktober 2024

De fabrikant behoudt zich het recht voor om de prijzen en technische kenmerken van zijn producten zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.

In prijsklasse van/tot: 80-100.000 €
In België vanaf 95000 €
Geen opgave voor Nederland
In Duitsland vanaf 83313 €
In Frankrijk vanaf 86353 €

Soorten beschikbare bedden

Hoofdbed: dwarsbed
Zitbank omvormen: optioneel (= meerprijs)
Hefbed: JA
Dakbed (pop-up bed) of daktent: NEE

Slaap oppervlakten

Afmetingen hoofdbed: 197x145
Afmetingen slaapbank: 185x60
Afmetingen hefbed: 200/175x130
Afmetingen dakbed: nvt
Totale slaap oppervlakte: 6.56 m²

(incl. alle optionele slaap uitbreidingen)

Prijs per m² slaap oppervlakte: 14467.37 €

(incl. alle optionele slaap uitbreidingen)

LAADVERMOGEN (plus)

Werkelijk aantal personen voor de berekening van netto laadvermogen: 4
Netto laadvermogen berekend op 4 personen, en zijn maar 4 stoelen met gordel ook al kun je optioneel het aantal slaapplaatsen verhogen tot vijf.
Minimum netto laadvermogen: 1150 kg

(= enkel inclusief de bestuurder)

Laadvermogen inclusief bijzitter: 1075 kg

(= inclusief de bijzitter)

Laadvermogen inclusief bijzitter + 3e persoon + gewicht isobank: 1000 kg

(= inclusief de bijzitter, 3e persoon + gewicht ISOFIX bank)

Resterend laadvermogen met dakbed of hefbed: 925 kg

(= inclusief de bijzitter + gewicht dakbed of hefbed + 2 personen)

Resterend laadvermogen met alle optionele slaapplaatsen: 925 kg

(= alle mogelijke personen en optionele slaapplaatsen)

Overzicht series van het merk & specifieke model(len)

Overzicht van de La Strada series

Avanti serie 
Regent  serie
Nova serie

La Strada Nova EB op het CMT in Stuttgart 2023
La Strada Nova EB op het CMT in Stuttgart 2023

La Strada is een dochteronderneming van Possl, die dan de meer de chique busjes bouwt met meer luxe. De eenvoudigste serie is de Avanti serie op Fiat Ducato. Daarna volgt de Regent serie op de Mercedes-Benz Sprinter en tenslotte het Nova topmodel die een 100% polyester behuizing heeft en eveneens op de Sprinter staat. Het Duitse La Strada bouwt alleen woonbussen.

Overzicht van de La Strada series

Modeljaar 2023-24

Zie in de data van het model onder “opgegeven kilogram aan opties opgegeven door de fabrikant” hoeveel kg aan opties u bij dit model nog maximaal kunt bijnemen.

Nieuwe Europese richtlijn juni 2022 betreft belading en laadvermogen voor fabrikanten van motorhomes – EU-uitvoeringsverordening nr. 2021/535

Sinds juni 2022 is er een nieuwe Europese richtlijn voor motorhome fabrikanten m.b.t het publiceren van beladingscijfers en toelaten/beperken van te installeren accessoires die een netto laadvermogen in het gedrang brengen. e gevolgen ervan kunt u on-line merken bij de fabrikanten waarbij u te kennen geeft de beladingscijfers en methodes te kennen.

Camperland past deze richtlijnen vandaag reeds toe bij de publicatie van beladingscijfers!!!

In deze PDF kun je de originele Engelstalige richtlijn terugvinden (als basis) met daarbij een elektronische vertaling in het Nederlands – https://www.camperland.be/download/nieuwe-europese-richtlijn-juni-2022-betreft-belading-en-laadvermogen-voor-fabrikanten-van-motorhomes-eu-uitvoeringsverordening-nr-2021-535/

Pakketten voor La Strada series

Zie in de data van het model onder “opgegeven kilogram aan opties opgegeven door de fabrikant” hoeveel kg aan opties (van een pakket) u bij dit model nog maximaal kunt bijnemen.

Motor(en) keuze voor de La Strada serie

Fiat Ducato S9
  • nieuwe motor met Euro 6 E normen
  • nieuwe automatische versnellingsbak met 8 versnellingen
  • nieuwe moderne bumper en radiateurgrille vooraan
  • nieuwe spiegels
  • motoruitvoeringen 120, 140 pk of 180 pk
  • nieuwe aerodynamische buitenspiegels
  • verbeterde rijassistentiesystemen

Garanties 2025

  • standaard 2 jaar bij een officiële Fiat garagehouder of Fiat Professional concessiehouder
  • mits regelmatig onderhoud
cockpit van de Fiat Ducato 2025 met met manuele 6 bak versnellingen
cockpit van de Fiat Ducato 2025 met met manuele 6 bak versnellingen

Garanties 2023-24

  • standaard 2 jaar bij een officiële Fiat VAN garagehouder of Fiat Professional concessiehouder
  • mits regelmatige onderhoud, om de 48.000 km of 2 jaar

Fiat cockpit niet in deze uitvoering voor België (09/23) in de Challenger 384 Etape Edition 2024 op Fiat @ Salon van Dusseldorf © Camperland.be
Fiat cockpit niet in deze uitvoering voor België (09/23) in de Challenger 384 Etape Edition 2024 op Fiat @ Salon van Dusseldorf © Camperland.be
Mercedes Sprinter

Garanties 2025

  • standaard 2 jaar bij een officiële Mercedes-Benz VAN garagehouder
  • regelmatige onderhoudsbeurten, minstens na elke 60.000 km
  • extra garantiejaren tegen extra vergoeding mits overeenkomst (online)

Garanties 2023-24

  • standaard 2 jaar bij een officiële Mercedes-Benz VAN garagehouder
  • regelmatige onderhoudsbeurten, minstens na elke 60.000 km
  • extra garantiejaren tegen extra vergoeding mits overeenkomst (online)
Hymer ML-T 580 4x4 op Mercedes Sprinter prachtige cockpit met bediening aan het stuur @ Salon van Düsseldorf 08.2023 - © Camperland.be
Hymer ML-T 580 4×4 op Mercedes Sprinter prachtige cockpit met bediening aan het stuur @ Salon van Düsseldorf 08.2023 – © Camperland.be
Hymer ML-T 580 4x4 op Mercedes Sprinter prachtige cockpit Mercedes uitvoering @ Salon van Düsseldorf 08.2023 - © Camperland.be
Hymer ML-T 580 4×4 op Mercedes Sprinter prachtige cockpit Mercedes uitvoering @ Salon van Düsseldorf 08.2023 – © Camperland.be
Prachtige cockpit van de 190 PK Mercedes Sprinter bij de Frankia Yucon 6.0 BD K-Peak modeljaar 2024 @ Salon van Dusseldorf 08/2023 © Camperland.be
Prachtige cockpit van de 190 PK Mercedes Sprinter bij de Frankia Yucon 6.0 BD K-Peak modeljaar 2024 @ Salon van Dusseldorf 08/2023 © Camperland.be

13e plaats (op 67)
kwaliteitslabel camperland 2023
87 %

La Strada VANS

3
Waterdichtheidsgarantie 2.5
Beoordeling Camperland 3.5

Beter

  • Duitse kwaliteit
  • Goede naamsbekendheid
  • Goede kwaliteit

Minder

  • Prijs
  • Alleen # Van-modellen
  • Opletten met belading bij sommige modellen
  • Onduidelijke garantietermijnen
23
Merk La Strada - UW waardering

U bent vandaag of vroeger camperbezitter geweest van dit merk?
Geef met de sterren (van 1 tot 5) jouw waardering voor het merk.
Het eindresultaat is een gemiddelde van alle stemmen.
1. Geef het aantal sterren op
2. Klik op "Bewaar aantal sterren"

La Strada - VANS

La Strada Nova M = 100% uit polyester = 100% houtvrij

Andere modellen

De basisvereiste voor de kwaliteit van een camper is altijd de constructie. En op dit gebied heeft La Strada in de loop der jaren een maximale knowhow opgebouwd.

Aanverwante La Strada onderwerpen - artikelen

De nieuwste La Strada modellen in de motorhome database

Legenda

  • Gemiddelde Camperland.be beoordeling voor het merk in zijn geheel – zie ref. kwaliteitsbeoordeling campers.
  • Reputatie v/h merk – gebaseerd op jaren garantie, aantal jaren productie en kwaliteitsbeoordeling Camperland.
  • Wegligging en stabiliteit – gebaseerd op wielbasis, restlengte, grootte v/d camper, motor en chassis.
  • Prijs/kwaliteit – gebaseerd op kwaliteit beoordeling camperland + prijs/m3 camper en aantal jaren garantie.
  • Kwaliteit belading – gebaseerd op chassis, netto laadvermogen, PK motor en grootte v/d camper.
  • Populariteit v/h model – gebaseerd op promotie door fabrikant, persaandacht, bezoekcijfers en fotomateriaal.
  • Totale slaapoppervlakte in m² en prijs/m² slaapoppervlakte = na het nemen van alle (optionele) mogelijke slaapruimtes (zitbank naar slaapbank, dakbed etc. – indien voorzien voor het model.
  • Restlengte: hoe hoger hoe minder stabiel de camper op de weg zal liggen, dit is de zogenaamde achtertrein, het deel dat na de achteras komt of het verschil tussen de totale lengte – de wielbasis
  • Met hoeveel personen kunt u daadwerkelijk met dit model de baan op zonder overbeladen te zijn? Zie onder CLPLUS cijfers aub.
  • AWD of RWD =achterwielaandrijving, VWD of FWD = voorwielaandrijving

Sinds 2023 is een fabrikant gebonden aan het respecteren van een beperkt maximaal kilogram aan pakketten of opties voor de koper te installeren. De Europese richtlijn wil zodanig voorkomen dat je na de aankoop van extra’s toch overladen de baan op komt wanneer je nog je eigen kledij en voeding gaat inladen. Camperland heeft dit als volgt samengevat in de gepresenteerde data (vanaf 1/1/24): “Zie in de data van het model onder “opgegeven kilogram aan opties opgegeven door de fabrikant” hoeveel kg aan opties of pakketten u bij dit model nog maximaal kunt bijnemen.

Zie ook verder onder “Nieuwe Europese richtlijn netto laadvermogen”

  • NEE = TOP! Het model haalt de Camperland norm van min. 400 kg netto laadvermogen op het standaard chassis van fabrikant. Let echter op – dit cijfer = met inbegrip van slechts 1 persoon (bestuurder)(75 kg)
  • JA = koopt dit model nooit op dit (het standaard) chassis tenzij:
    • JA = koopt dit model mits je kunt kiezen voor een hoger MTM (chassis) (indien optioneel mogelijk) of
    • JA = voorzie als alternatief een trekhaak + aanhanger om overbeladen te voorkomen v/h campermodel
    • JA = let op het extra gewicht van het aantal personen dat tegelijkertijd met de camper reist
    • JA = let op het extra gewicht van de opties die je kiest en waar de fabrikant aan een max. gehouden is

Zie verder onder CLPLUS met beladingscijfers van meereizende personen en het gewicht van slaapopties.

Bij netto beladingscijfers van de fabrikant is één persoon van 75 kg meegerekend. Je reist in 99% met z’n twee, dus eigenlijk moet er nog eens 75 kg in mindering worden gebracht voor een correct beeld. Daarnaast is er vaak de optie voor een derde (isofix) slaapplaats (zitbank naar slaapplaats) die een extra gewicht heeft (2 tot 5 kg). Of er is de mogelijkheid voor een (elektrisch hefbed of dakbed) die ook een extra gewicht op zich hebben (vaak 120 tot 150 kg). Ook de personen die meereizen (bijv. kinderen) moeten in mindering gebracht worden van het netto laadvermogen, dit is aan 75 kg/persoon.

    • MAX met gordel: heb je optioneel tot 5 slaapplaatsen en zijn er maar 4 gehomologeerde stoelen dan kun je niet met 5 reizen. Het beladingscijfer wordt dan berekend op 4 personen
    • MAX met gordel tekst: toelichting bij het bovenstaande
    • Netto 2 slapers: het gewicht van de bijzitter in mindering van je laadvermogen
    • Netto 3 slapers: het extra gewicht van de isobank + 3é persoon in mindering gebracht
    • Netto dakbed/hefbed: het gewicht van 2 personen + gewicht van hefbed of dakbed in mindering gebracht van je laadvermogen (kan in combinatie zijn met Netto 3 slapers
    • MAX in mindering: het maximale gewicht van optionele bedden + personen in mindering gebracht van het laadvermogen – conform MAX met gordel

Sinds juni 2022 is er een nieuwe Europese richtlijn voor motorhome fabrikanten – EU-uitvoeringsverordening nr. 2021/535 m.b.t het publiceren van beladingscijfers en toelaten/beperken van te installeren accessoires (de opties) die een netto laadvermogen in het gedrang brengen. De gevolgen ervan kunt u online merken bij de fabrikanten waarbij u te kennen geeft de beladingscijfers en methodes te kennen en te aanvaarden. Er wordt nu een min. en max opgegeven met een foutenmarge van 5%. U kunt de hoogste en kleinste waarden steeds in de camperland datafiches terugvinden. Wij nemen dan als uiteindelijk netto cijfer steeds de laagste waarde om het laadvermogen van het model te bepalen (in de blacklist of niet).

Camperland heeft de 5 pagina’s richtlijnen voor u vertaald. Met een CLPLUS status kunt u ze hier downloaden: https://www.camperland.be/download/nieuwe-europese-richtlijn-juni-2022-betreft-belading-en-laadvermogen-voor-fabrikanten-van-motorhomes-eu-uitvoeringsverordening-nr-2021-535/

De fabrikant behoudt zich het recht voor om de prijzen en technische kenmerken van zijn producten zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.

Motorhome database © Camperland 2024-2025, alle rechten voorbehouden, prijzen en data onder voorbehoud. Deze databank is met de nodige zorg samengesteld en gemaakt om uw zoektocht naar de juiste camper te vinden. Camperland kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele fouten en de gevolgen.

Login met een (gratis) CLPLUS STATUS om de volledige data inhoud te kunnen raadplegen en vooral om het filteren op de verschillende criteria toe te kunnen passen voor uw gebruiksgemak en om tot een duidelijk overzicht te komen afhankelijk van de door u gebruikte zoek- en filtercriteria. Zo vind je de camper die het best bij u past.

Geregistreerde gebruikers kunnen tijdelijk deze functies (filters) gebruiken. Verhoog voor verder gebruik en in je zoektocht best je registratie (gratis) naar het clplus statuut om verder van de mogelijkheden gebruik te blijven maken zoals specifieke belading volgens het aantal passagiers edm.