
DC Dicar in Geel is vandaag de grootste motorhome-dealer in België met meer dan 500 nieuwe en tweedehandse motorhomes modellen in de showroom van 18 verschillende motorhome merken en 13 campervan merken waaronder: Bravia Mobil, McLouis, Benimar, Carthago, Dethleffs, Etrusco, Giottiline, Font Vendôme, Freedo RV, Hanroad, Le Voyageur, Malibu, Morelo, e.a. Groter prijsvoordelen dankzij de grote aankoopformules. Permanent grote stock. Eigen herstelatelier van 5400 m² waar 45 deskundigen voor u paraat staan.
Dankzij de grote verkoopvolumes bedingen zij in het voordeel van de klanten de beste voorwaarden bij de verschillende mobilhomemerken. Zo verkoopt de volledige Dicargroup jaarlijks meer dan 2600 mobilhomes. De Dicargroup omvat de krachtenbundeling van Dicar Motorhomes uit Geel, Dicar Motorhomes Wetteren en Hainaut-Caravaning. Op Europees vlak zijn ze de grootste dealer van motorhomes. Als koper profiteer je zo van de scherpste prijzen.
Klik op “Create you own review” om uw ervaringen met andere camperaars te delen. Uw naam en email adres zijn verplicht om geldig te zijn bij aanmelding! Onder “Average rating” zie u het gemiddelde en het aantal eerder toegekende waarderingen.
Submit your review | |
1 2 3 4 5 | |
Submit Cancel |
Dicar Motorhomes hebben hard gewerkt om hun service dienst na verkoop te verbeteren. Kunt u dit beamen?
Dienst naverkoop is barslecht. Nieuwe camper gaan afhalen waarvan koelkast niet werkt. Telefonisch in het weekend niet bereikbaar voor assistentie en tijdens weekdagen is het steeds wachten.
Aankoop McLouis met mooi interieur en pakket voor de aangeboden camper.
Echter om in regel te zijn en MTM niet te overschrijden opties moeten verwijderen, want anders kon ik enkel alleen op reis!!!
Dicar sprak over 365 MTM hetgeen in werkelijkheid - keuring - slechts 78 bleek! Dit is oplichterij!!!
Gladde verkopers, service achteraf is verschrikkelijk. Tevens hebben zij volgens mij grote problemen met hun mailsysteem want mails worden nooit beantwoord of pas na 3 weken.
Mijn 2de camper 2de hands gekocht bij Dicar.
Ik had een paar opmerkingen na het eerste gebruik en werd zo vlug mogelijk geholpen, hiervoor een dikke duim Peter V. en zijn team deze hebben de problemen goed opgelost.
Tip: maak telefonisch een afspraak of via info@dicar.be zo kom je direct met de juiste afdeling in contact ! Doe je dit niet vergeet het maar, deze dealer is daar te groot voor geworden.