Camperlands Community | beginnersvragen | stalplaatsen | vraag over artikelen | tips camperplaatsen

Notificaties
Alles wissen

Waar kan ik een overzicht vinden van de fabrieken van de motorhomebouwers?

1 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
299 Bekeken
Onderwerp starter
(@marina)
Lid
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Waar kan ik een overzicht vinden van de fabrieken van de motorhomebouwers? Ik bedoel de constructeurs of ombouwers en de fabriek(en) en land waar ze motorhomes of vans maken?

Beantwoorden
Redactie Camperland
(@camper_mc_louise23-09-201)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hallo,

daar is een speciale startpagina voor voorzien met een overzicht van alle merken opgedeeld in 2 lijsten

• de campers zijn in België verkrijgbaar
  • of ze zijn hier niet verkrijgbaar

De links sturen je door naar de fabrikantenpagina van een merk. Daar kun je de nieuwste ontwikkelingen vinder per modeljaar (modellen) maar ook waar ze van de band lopen en het ontstaan van het merk. Op de startpagina is zelfs een tijdslijn voorzien die al in de 19é eeuw begint.

Zo kom je er bijv. te weten dat Etrusco eigenlijk een submerk is van Hymer maar de alkoven, VANS of (half) integralen niet in Duitse fabrieken is gebouwd maar Made in Italy. Al ondergaan ze wel in Duitsland nog eens een check-up (controle)

Waar kan je dus een best beginnen en de fabrieken van de motorhomebouwers opzoeken?   https://www.camperland.be/camper-fabrikanten/

Beantwoorden